تهران امروز: پدری که پسر خود را به‌ آتش کشیده است همسرش را مقصر می‌داند.

وی که ۳۲ سال سن دارد و به شیشه معتاد است گفت: از مدتی پیش مینا (مادر باربد) پایش را توی یک کفش کرده بود که می‌خواهم از تو طلاق بگیرم اما من راضی به این جدایی نبودم وقتی او مرا چندین بار به طلاق تهدید کرد من هم با پرخاش به او گفتم اگر بخواهد در این رابطه اقدام قانونی کند بلای بدی سر باربد خواهم آورد.

اما مینا سرانجام خانه را ترک کرد و گفت دیگر برنمی گردد.من دوباره او را تهدید کردم و گفتم اگر به خانه برنگردد به باربد آسیب می‌رسانم اما این تهدیدات نیز سودی نبخشید.

مینا نیز که به شدت گریه می‌کرد گفت: از قبل از ازدواج می‌دانستم محمد شیشه می‌کشد هر چند وی انکار می‌کرد.

بعد از ازدواج این من بودم که باید به جای محمد کار می‌کردم و خرج و مخارج زندگی را تامین می‌کردم. به خاطر اینکه هیچ اراده‌ای در محمد برای ترک شیشه نمی‌دیدم تصمیم به جدایی از وی گرفتم. به خانه پدری‌ام که رفتم محمد به من زنگ زد و گفت اگر برنگردی دست باربد را برایت می‌فرستم و اگر بازهم بر نگردی بقیه اعضایش را هم می‌فرستم.

من به واسطه پولی که وی از یکی از همسایه‌ها قرض می‌خواست و با پادرمیانی آن همسایه باربد را از وی گرفتم.

باربد تنها امید من بود. روز حادثه پدرم برای خرید از خانه خارج شد و من و باربد و مادرم در خانه بودیم. محمد به طور مخفیانه وارد خانه شد و در یک لحظه بچه را با خود به پایین برد. فکر نمی‌کردم آنقدر دیوانه باشد ولی یکدفعه با فریادهای باربد فهمیدم وی فرزندمان را آتش زده است.

وضعیت کودک سوخته

پرستاران باربد می‌گویند آسیب‌ها آنقدر شدید است که حتی نمی‌توان به این کودک سرم وصل کرد و پوستش از بین رفته است. لبهایش هم سوخته و نمی‌تواند غذاهم بخورد و ما از طریق بینی باربد مایعات وارد بدن او می‌کنیم و به او دارو می‌دهیم.

محمد هم که خودش دچار ۵۰ درصد سوختگی شده است در بخش سوختگی بیمارستان مدنی تهران بستری است و بریده بریده صحبت می‌کند. دیروز وقتی این مرد در برابر سوالات خانم صدر مددکار انجمن حمایت از حقوق کودک قرار گرفت با گفتن حواشی ماجرا از پاسخ طفره رفت و گفت که همسرش را عامل این ماجرا می‌داند.

تحقیقات هم نشان داده که این مرد از مدت‌ها قبل ماده محرک شیشه مصرف می‌کرده است و احتمالا تحت تاثیر همین ماده هم دست به چنین عمل دلخراشی زده است.

گفتنی است این کودک دچار ۷۰ درصد سوختگی شده است.آسیب در مورد او کاملا جدی است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: